Sposób załatwiania spraw
Elektroniczna skrzynka podawcza
Sekretariat Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Radomsku przyjmuje podania, wnioski i pisma interesantów (również przesyłane drogą elektroniczną).
Sprawy rozpatrywane są z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z kodeksem postępowania administracyjnego.
O sposobie przyjmowania i załatwiania spraw stanowi instrukcja kancelaryjna zawarta w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych (Dz.U.1999.112.1319 ze zm.).
Sekretariat Szkoły udziela szczegółowych informacji dotyczących sposobu załatwiania spraw.
Godziny urzędowania sekretariatu: 07.30 - 15.30
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 15-11-2022 - Edycja treści
- 06-03-2018 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 340